Synpunkter och klagomål

Oavsett om det är en idé till förbättring eller om du är missnöjd, vill vi höra från dig.

Har du något du vill dela med oss?

Dela med dig av dina synpunkter

Vi strävar alltid efter att förstå och anpassa oss efter våra kunders behov. Dina synpunkter hjälper oss att bli ännu bättre.

Klagomål

Om du upplever något som inte motsvarar dina förväntningar, vänligen låt oss veta. Att skicka in klagomål är kostnadsfritt.

Prövningsmöjligheter hos Storebrand Fonder

Här kan du läsa om dina prövningsmöjligheter hos Storebrand Fonder AB.

  • Du får svar inom fem dagar efter det att du har skickat in ditt klagomål.
  • Antingen får du då ett beslut eller information om handläggningen.
  • Om vi inte kan tillmötesgå ett klagomål lämnar vi alltid en motivering till varför.
  • Prövningen är kostnadsfri.

Olika sätt att klaga - vi tar de i tur och ordning

Prövningsmöjligheter utanför Storebrand AB

E-postikon med svart kuvert och röd snabel-a-symbol

Kontakta oss

Om du är osäker på vart du ska vända dig är du alltid välkommen att kontakta Storebrand Fonder på telefon 08-614 24 50 eller via e-post.